Cum ma feresc de raceala


Hello Girlz!!!

Toamna asta ne da batai de cap. Pe mine cel putin, ma pune de multe ori in dificultate.
Luna aceasta am avut mari probleme in alegerea vestimentatiei pentru ca era frig atunci cand plecam de acasa dar dupa o ora muream de cald. :D Oare numai mie mi se intampla asta?
Asa ca preferam sa ma imbrac cu ceva subtire si lejer peste care sa pun un cardigan sau o gecuta subtirica si astfel ma adaptam schimbarilor bruste de temperatura. De fapt cred ca schimbarile veneau dupa inima soarelui. Daca avea chef sa iasa si sa stea cu fata spre noi, era foarte cald si preferam sa stau chiar in tricou, daca se supara si se ascundea, trebuia si noi sa ne ascundem dupa hainute mai groase.

Deci asta ar fi o metoda de prevenire a racelii. Vestimentatia adecvata. Eu ma feresc de curentii de aer rece si cred ca un efect asupra organismului vad.. pentru ca nu racesc foarte repede. :)

V-am mai spus si cu alta ocazie ca nu imi plac ceaiurile in mod exagerat dar ca incerc sa ma autoeduc in aceasta directie. Si toamna e anotimpul perfect pentru a incerca mai multe sortimente de ceaiuri.
Pe langa multiplele efecte pe care le au asupra organismului din punct de vedere al afectiunilor medicale, ceaiurile ne ajuta enorm sa luptam si impotriva racelii. Ele ne ajuta sa ne crestem imunitatea, sa ne incalzim atunci cand parca nimic nu ne mai poate ajuta, sa dormim mai bine, si ne ajuta in atat de multe alte afectiuni.
Colega de apartament mi-a facut ieri un ceai cu menta si cu fructe de padure. Pot spune ca mi-a placut foarte mult si l-am baut cu placere. Este printre putinele ceaiuri pe care le-am baut cu pofta.
Dar vreau sa incerc si alte ceaiuri, special concepute pentru a lupta impotriva recelii.

Un alt mod prin care incerc sa evit gripa, este acela de a include in alimentie, substante care ne ajuta sistemul imunitar sa lupte impotriva frigului. Incerc sa mananc multe fructe si legume dar nu reusesc de fiecare data.
De aceea, ma mai folosesc si de suplimenti alimentari care sa contina omega 3, vitamina c, zinc, pentru a da organismului un plus de ajutor in lupta pe care o duce.

Cand racesc este groaznic. Ma simt atat de slabita si fara chef de viata. Parca toata ziua as sta, as dormi si atat. Si sa mananc parca imi e greu. Nasucul este iritat mai mereu din cauza servetelelor care stau constant lipite de el. Ma simt teribil si imi doresc doar sa treaca mai repede.
Mama mea vine cu pumnul de pastilute si incearca sa ma convinga sa le iau... dar de foarte putin ori o fac. Ma feresc sa iau pastile pentru orice, chiar si pentru o raceala. Prefer remedii naturiste, care sunt mult mai bune chiar daca poate dureaza ceva mai mult procesul de vindecare.
Prefer ceaiurile... chiar daca nu sunt fan inrait al lor. Si prefer sa pun o sticla plina cu apa calda la picioare sa ma incalzezc (atunci cand ma asez in pat). Asa ma simt chiar confortabil si folosesc sticla ori de cate ori simt ca nu reusesc sa ma incalzesc deloc.

Sursa


Toamna aceasta, presimt ca totul o sa fie mult mai usor. Dacic Cool ne vine in ajutor cu suplimente care sa ne ajute sa luptam impotriva racelii.
Presimt ca va fi o toamna frumoasa, fara raceala care sa ma bantuie :D


Hofigal ne ajuta cu Spirulina, Ulei de peste, Aspirina naturala si Hof.Imun



Voi cum va feriti de raceala?


































Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING