A venit Iepurasul de la Solaris

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu-mi vine sa cred cat de repede zboara timpul. Sarbatorile Pascale se apropie cu pasi foarte rapizi, dar cei de la Solaris au vrut sa le-o ia inainte.
Cand te astepti mai putin, hop un nou pachetel plin de bunatati.

De data aceasta, produsele pe care le-am primit m-au lasat cu gura cascata. La multe dintre ele ma gandeam de ceva vreme si parca cei de la Solaris mi-au ghicit gandurile.


Prima data am zarit urarile pentru Sarbatorile Pascale si parca atunci am realizat cat de putin timp mai este pana la ele.

Apoi am luat efectiv la puricat fiecare produs in parte. Despre unele nu stiam foarte multe lucruri dar am incercat sa ma documentez, pentru a sti exact cum trebuie sa le consum.

Dar haideti sa va arat mai intai poza de grup, pentru ca ulterior sa le luam pe fiecare in parte si sa povestim putin despre ele.


De fiecare data, cei de la Solaris se intrec pe ei si trimit produse care ma cuceresc din ce in ce mai tare.

Mi-au placut enorm biscuitii pe care i-am primit data trecuta si iata ca inca un pachet de biscuiti Longevita Speltissima cu ciocolata ecologici  se regasesc in acest nou pachet. Mai mult, saptamana aceasta tin post, asa ca acesti biscuiti au venit cum nu se putea mai bine, pentru ca nu contin nimic de dulce.

Sunt atat de buni acesti biscuiti, incat i-as putea lauda randuri in sir dar ma voi opri aici si voi trece mai departe. :D


Pe langa acesti minunati biscuiti, am primit inca un borcanel de Ulei de cocos. Cumva cred ca am devenit dependenta de uleiul de cocos. Trebuie sa il am in permanenta in casa. Am doua borcanel aici si doua acasa la parinti, pentru a fi in permanenta in contact cu el. Cel mai mult il folosesc pentru a-mi calma pielea iritata dupa epilat, dar si pielea in general atunci cand are de suferit ceva leziuni minore sau chiar arsuri.
Daca vreti sa cititi si despre alte moduri in care folosesc uleiul de cocos, va invit sa cititi cele doua articole dedicate acestui produs (AICI si AICI).

Un nou ulei esential s-a adaugat colectiei. Este vorba despre cel de Grepfrut care miroase senzational. Cand am vorbit despre uleiurile esentiale de la Solaris va spuneam despre multitudinea de sortimente disponibile in magazinul lor.


Urmatoarele trei produse mi-au bucurat privirile.

Pachetul de Musli Sport este ideal pentru mine in aceasta perioada. Ma incanta ideea de a-l consuma cu lapte de migdale desi n-am gustat niciodata astfel de lapte. Dar cred ca ar fi o combinatie perfecta pentu diminetile in care ma simt lipsita de energie. Ar fi un boost de vitalitate care m-ar mentine vioaie pana la urmatoarea masa. :)

Quinoa nu am mai mancat pana acum dar am citit o reteta de budinca de quinoua si abia astept sa o incerc dupa sarbatori. Ma bucur mult ca descoper produse noi alaturi de cei de la Solaris.

Fulgii de ovaz au picat parca dintr-o dorinta de-a mea. Chiar vorbeam cu o prietena despre ce mai pot manca dimineata si ea imi spunea ca mananca fulgi de ovaz cu iaurt si ma pregateam sa imi cumpar si eu un pachet. Dar cei de la Solaris citesc ganduri si mi-au trimis ei inainte de a putea face vreo miscare. Astept sa treaca sarbatorile si sa apelez la aceste noua variante de mic dejun. :)


Am descoperit semintele pentru salata intr-un alt pachet de la Solaris si de atunci le consum frecvent. Mai ales ca in ultima perioada mananc doar salate. Imi place sa adaug un plus de nutrienti in mixurile mele de legume, de aceea ma bucur ca acum mi s-a refacut stocul de astfel de seminte.

Sarea roz de Himalaya este nelipsita din casa noastra. O avem mereu la indemana pentru a pregati mancaruri pline de savoare, dar si de sanatate. :)

Lemongrass nu am mai folosit pana acum, dar sunt mai mult decat incantata sa il incerc. Am gasit o mare varietate de moduri in care il pot utiliza si abia astept sa il pun la treaba. Daca aveti si voi recomandari pentru mine, nu ezitati sa le lasati in comentarii.



Voi folositi produse Solaris? Cum vi se par? Care sunt produsele voastre preferate?




Comentarii

  1. mie imi plac tare mult, le folosesc de multa vreme! sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult sa aud asta. :)
      iti multumesc pentru urare!
      Sarbatori cu bine iti doresc si tie!
      puuup :*

      Ștergere
  2. Wowww...ce de bunatati ai primit....par delicioase toate ;;) Sarbatori Fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt. Biscuitii deja i-am dat gata. Efectiv ii ador. .:)))
      Iti multumesc mult!
      Sarbatori fericite iti doresc si tie!
      Puuup!

      Ștergere
  3. nu am folosit pana acum nimic de la solaris, tot dau tarcoale la macinisul pentru laptic. sa incerci laptele de migdale, e delicios! si pe cel de orez! o nebunie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca mi-ai spus. Acum chiar ca imi doresc sa il incerc. :)
      Pai nu mai da tarcoale, zic sa il iei mai repede. Chiar in weekend am mancat macinis pentru Laptic :D
      Puuup!

      Ștergere
  4. Ce tari produse de la SOlaris.
    Imi place sarea de Himalaya, insa la Mega IMage e iodata in schimb cea de la firma Solars nu este.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Solaris apreciaza mai mult puritatea produselor pe care ni le ofera natura.. :)

      Ștergere
  5. Sa stii ca nu am incercat nimic de la Solaris :D Cu exceptia uleiului de cocos care imi place la nebunie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un inceput foarte bun :) eu prima data am incercat semintele de chia care m.au cucerit :)
      pupici!

      Ștergere
  6. Imi plac si mie produsele Solaris, de obicei imi iau seminte si diferite amestecuri de fructe. Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING