Noutati de la Dove

Buna dimineata, fete frumoase!

Nu stiu daca stiti si daca va mai amintiti de programul de puncte cu porumbei de la Dove. Daca inscriai pe site bonurile care atestau cumpararea de produse Dove, primeai in schimb porumbei aurii si argintii pe care mai tarziu ii puteai transforma in cadouri.

Ei bine, in urma cu ceva timp, acest program s-a inchis dar cei de la Dove au avut grija sa ne anunte din timp, pentru a reusi astfel sa folosim porumbeii pe care ii aveam pana la momentul respectiv.

Cand s-a anuntat inchiderea programului cu puncte, nu aveam foarte multi porumbei, dar suficienti pentru a-i transforma in doua seturi de produse Dove, care au ajuns la mine chiar saptamana trecuta. A trecut ceva timp de la plasarea comenzii, asa ca uitasem ca trebuie sa primesc ceva si am fost tare incantata cand am primit mesaj de la curier. L-am asteptat apoi cu nerabdare sa soseasca si sa sfasii la propriu pungile in care se aflau produsele mele. :D

In interior am gasit aceste doua seturi minunat ambalate:




Un portfard mare, foarte incapator, care se inchide cu fermoar si o cutie adorabila, solida, ce se inchide cu magnet. Ce poate fi mai frumos? Cum? Inca nu stiti de obsesia mea legata de cutii si cutiute? Ei bine, inca aveti timp sa aflati. :)))

Datorita faptului ca a trecut destul de mult timp de cand am plasat comanda si pana cand am primit pachetele, nici nu mai stiam ce seturi trebuia sa primesc, asa ca am fost curioasa si le-am desfacut pe loc.

In cutia mov se afla un set de 3 produse pentru par:


Gama se numeste Youthful Vitality si contine un sampon, un balsam si un BB Cream. Nu am mai avut pana acum un BB Cream pentru par, dar sunt tare curioasa sa il incerc. 
BB Cream-ul este un produs leave-in, din ce am citit pe ambalaj. 
Mirosul produselor e tare imbietor, asa ca abia astept sa le incerc. Am lasat setul acesta acasa la parinti, pentru a le folosi acolo.

Cu mine la Constanta am luat cel de-al doilea set, ce contine 5 produse:


In portfardul alb am descoperit o lotiune de corp, un gel de dus, un sapun, un sampon si un deodorant spray. O multime de produse minunate de care chiar aveam nevoie.

Am folosit deja samponul si ma declar absolut incantata. Nu am simtit nevoia de balsam dupa folosirea sa si parul meu s-a descurcat imediat, a fost fin si matasos fara nici un alt produs suplimentar. Am folosit si gelul de dus care face o spuma incredibil de fina. :D

Dar nu vreau sa va dau prea multe detalii pentru ca mi-ar placea sa vorbesc despre fiecare produs in parte. :D


Voi ati incercat produsele acestea? Ce produse Dove sunt favoritele voastre?


Comentarii

  1. tre' sa scriu si eu despre ele. eu am consumat sapunul si jumate de gel de dus :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Şamponul l-am avut şi eu şi mi-a plăcut, dar balsamul din aceeaşi gamă m-a cucerit! De la Dove îmi mai plac gelurile de duş, sunt accesibile şi nu usucă pielea, eu le folosesc şi pe post de gel de ras tocmai pentru că sunt foarte cremoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu imi mai aduc aminte de cand n.am mai folosit un gel de dus de la Dove si acum cu acesta le.am redescoperit. Mi se par unele dintre cele mai bune geluri de dus pe care le.am folosit, tocmai datorita formulei foarte cremoase. :) ma bucur mult ca si tie iti plac produsele. Si o sa caut ai eu balsamul din gama, ca tot il lauzi :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Folosesc de mult timp gelul de duș și loțiunea de corp. ^_^ I love Dove! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca sunt mai lenesa cand vine vorba despre lotiune de corp,insa daca gelul de dus e foarte cremos, cum este acesta de la Dove, nici nu simt nevoia de lotiune :)
      pupici!

      Ștergere
  4. Dove mi se pare firma care are cea mai frumoasa si delicata gama de ingrijire a pielii. Cand am ocazia, mereu folosesc produse din gama lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate cu ceea ce spui :) si mie imi plac mult produsele lor desi nu le am intotdeauna in casa :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Când s-a lansat Dove eram un mare fan al gelurilor de duș de la ei, acum a trecut ceva timp de când nu le-am mai folosit produsele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s.a intamplat si mie si ma bucur mult ca acum ma pot bucura din nou de ele :)
      pupici!

      Ștergere
  6. Chiar imi plac produsele Dove, mi se pare ca intotdeauna merg la sigur cu ele, fie ca le cumpar pentru mine sau pentru a le oferi cadou.

    RăspundețiȘtergere
  7. habar n-aveam ca s-a inchis programul :( pacat, am luat de la ei lucrusoare faine, si card la emag, si halat, si prosoape...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am mers cu voucherele la emag :))) si imi pare rau ca l.au inchis..dar a fost bn ca au anuntat si am putut sa profit de ultimij porumbei :)

      Ștergere
  8. Sunt bune produsele de la Dove. Firma aceasta produce geluri de dus de calitate si sapunuri.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca pana si baietii sunt incantati de produsele Dove :)

      Ștergere
  9. Eu nu stiam de acest program al lui Dove... :( imi place ideea unui bb cream leave in. Poate o sa il incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff. Ma gandeam ca programelul de fidelizare e deja foarte cunoscut. Imi pare rau ca nu v.ati bucurat de el.
      Pupici!

      Ștergere
  10. Vai, ce veste trista...cand incepusem si eu sa mai adaug coduri :))))
    Nu stiam ca nu mai au acest program de fidelitate...
    Bine ca ai reusit sa iti iei cate ceva! Produsele lor sunt faine, in special gelurile de dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, am reusit sa profit si de ultimii porumbei pe care ij mai aveam. Ma bucur sa stiu ca si tie iti plac produsele lor :)
      pupici!

      Ștergere
  11. Mereu mi-au pacut produsele dove si am avut in baie macar un gel de dus de la ei. Acum am si un sampon cu balsam dintr-o gama noua si vreau sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sampoane si deodorante am folosit si eu constant.. Gel de dus insa n.am mai avut de mult :)
      ma bucur sa aud ca si tie iti plac produsele lor :)
      pupici!

      Ștergere
  12. Nu am incercat acest produse, dar de la Dove mereu cumpar cate ceva, mai ales ca e brandul nostru preferat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca este si brandul vostru preferat :)
      pupici!

      Ștergere
  13. Love these pics, they look great! You will like to see more fashion from here.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING