Cartea Saptamanii: Inainte sa te Cunosc

Buna dimineata, fete frumoase!

A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai bucurat cu o noua recenzie. Dar iata ca ziua de astazi aduce bucurii si pentru mine si sper ca si pentru voi, sub forma unei noi recenzii de carte, tot din Literatura Universala. :)

Si ca sa fim la moda, astazi vorbim despre cartea Inainte sa te Cunosc. Stiu ca foarte multe persoane au vazut deja filmul dar daca vreti sa aveti imaginea de ansamblu si nu doar franturi din intamplari, atunci va invit sa cititi si cartea, pentru ca stiti ca e mai buna decat orice ecranizare. :)


Jojo Moyes este o jurnalista si o autoare britanica ce cred ca si-a propus sa sfasie mii de inimi cu aceasta noua poveste asternuta pe hartie.

Daca sunteti in cautarea unei povesti de dragoste cu final fericit, daca va doriti o carte care sa va faca sa zambiti, atunci clar aceasta carte nu este pentru voi.


Inainte sa te Cunosc este o carte mult mai profunda, despre dorinta de a trai... sau nu, despre schimbarea pe care un singur eveniment o poate aduce in viata unei persoane, despre ambitia de a merge mai departe sau despre durerea pe care incerci sa o faci sa inceteze. O carte despre neputinta, dar si despre vointa, o carte despre iubire, dar la un alt nivel, o carte despre grija, o carte despre greutati si despre modul in care putem trece peste ele.

Louisa Clark este o tanara somera care ajunge printr-o festa a sortii sa aiba grija de un barbat paralizat care nu pare sa ii acorde nici un pic de bunavointa.

Will Traynor este misteriosul barbat de care Lou se ocupa acum. Un barbat atletic, foarte activ, care intotdeauna dansa cu pericolul in cadrul sporturilor extreme pe care le practica, a ajuns paralizat de la gat in jos dupa ce un accident necrutator i-a distrus coloana.

Desi relatia dintre ingrijit si ingrijitor nu este deloc una roz, Lou trebuie sa accepte conditiile pentru ca este singurul sprijin financiar al familiei sale.

Si aici incepe povestea. Aici incep Lacrimile. Aici incepe durerea.

Lou are un termen limita in care trebuie sa il faca pe Will sa uite de programarea pe care si-a facut-o in urma cu ceva timp, are un termen limita in care trebuie sa il salveze pe Will de la soarta pe care el singur si-a decis-o.

Imi e greu sa va povestesc mai multe pentru ca nu ar avea nici un farmec sa cititi niste franturi care sa va rapeasca din capodopera pe care a-ti putea-o descoperi singuri.

Asa ca va mai spun doar ca trebuie sa cititi aceasta carte daca vreti sa descoperiti o poveste absolut fascinanta.

Daca vreti sa aflati cum si daca va reusi Lou sa se apropie de Will si cum va evolua legatura dintre ei, nu trebuie sa ratati cartea Inainte sa te Cunosc.

O puteti gasi la libraria mea de suflet, Libris, aflata acum la o reducere considerabila. In plus stiti ca aveti transport gratuit la orice comanda, indiferent de valoarea sa. Si am mai aflat ca Libris organizeaza si un concurs in care se pot castiga vouchere pentru cumparaturi pe site. Orice comanda ce depaseste 50 de lei se inscrie automat in tombola. :)


Siiiii, pentru ca e joi si pentru ca mi-a fost dor de fetele mele de la colaborarea saptamanala, iata ca astazi va invit si pe la ele sa descoperim impreuna ce carti au mai citit:
Gabi - http://paginidezisinoapte.ro/
Anda - http://ale-ella.blogspot.ro/

 

Comentarii

  1. Nuuuu, daca e cu final trist, clar n-o vreau! Eu am citit de la Jojo Moyes - Ultima scrisoare de dragoste. aia chiar mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N.am zis ca are final trist :)))) doar ca nu are happy end :)) poate e final neutru :)))) eu zic ca ti.ar placea mult :*

      Ștergere
  2. Filmul m-a impresionat profund. Mi s-a parut insa extrem de trist.


    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr.adevar, este trist.
      Ma bucur insa ca te.a impresionat :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. E clar ca e perfecta pentru mine :))
    Merge si asta pe lista.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut la nebunie aceasta carte. E de nota 10. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de recomandari pare o carte interesanta!
    Te rog sa arunci un ochi pe magazinul meu online MissGrey.ro pentru inspiratie!
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/cum-poti-accesoriza-rochiile-verzi-elegante-pentru-un-look-de-invidiat/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING