O gustare delicioasa: Macinis pentru Laptic de la Solaris

Buna dimineata, fete frumoase!

De astazi ma pun la treaba, o sa ma apuc de invatat! Am zis!

Dar pana una-alta, zic sa va fac un pic de pofta cu o gustare absolut delicioasa preparata cu ajutorul Macinisului pentru Laptic de la Solaris:


Exista trei variante de Macinis pentru laptic: 8 Cereale, cum am incercat eu, Cu Mei si Orez Integral si Cu Faina De Migdale.

Sunt tare curioasa sa incerc si celelalte variate si cu prima ocazie nu le las sa imi scape.

Daca nu stiti cam ce gust poate avea acest macinis pentru laptic atunci cand se prepara, va spun ca este asemanator cu grisul cu lapte dar mult mai gustos si mai sanatos. Partea de gust tine de fiecare, mie personal imi place mai mult decat grisul. :)



Desi pe cutiuta veti gasi mentionat ca se poate prepara si cu apa, va sfatuiesc sa il preparati doar cu lapte pentru ca in combinatie cu apa nu iese deloc gustos si nici aratos :)

Pana la urma este Macinis pentru laptic, nu pentru apa. :D


Prepararea este super usoara. Amestecati prima data 2 linguri de macinis cu laptele fierbinte si apoi continuati sa adaugati macinis pana cand ajungeti la consistenta dorita. Tineti cont ca el se mai ingroasa si dupa ce se raceste.

Mie imi place sa il servesc cu o lingura-doua de dulceata de visine pentru ca macinisul nu contine adaos de zahar si nici eu nu adaug deloc zahar la preparare. Asa ca putina dulceata e bine-venita.


Daca v-am facut pofta, nu ratati urmatoarea ocazie pentru a incerca si voi acest desert fabulos, usor de pregatit si mai ales foarte sanatos. :)


Comentarii

  1. am tot auzit lucruri bune despre macinis, o sa-l caut si eu cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Asa am reactionat si eu cand am vazut pentru prima data aceasta minunatie :)
      Puup!

      Ștergere
  3. Ador grisul cu lapte!!! Nu am mai mancat de foarte mult timp.. ce pofta mi s-a facut :)) Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING