Review: Apa de toaleta Je T'aime

Buna dimineata, fete frumoase!

Cum sunteti astazi?
Eu m-am trezit plina de energie, mi-am mancat micul dejun, am aprins o lumanare parfumata si m-am asezat in fata laptop-ului pentru a scrie aceasta postare.
Mi-am luat aproape subiectul studiu, Apa de toaleta Je T'aime pentru ca toate informatiile pe care vi le voi oferi sa fie cat mai corecte. :)


Cutiuta arata tare bine, foarte feminina. Imi pare chiar luxoasa si de bun gust. Intotdeauna mi-a placut combinatia de alb cu auriu.

Je T'aime este de fapt o replica dupa binecunoscutul parfum J'adore de la Dior :)

Imi place acel parfum enorm dar pretul ma da inapoi de fiecare data asa ca am apelat la o varianta mult mai ieftina.
Atunci cand am avut ocazia sa imi aleg cateva produse de pe site-ul Pentru Corpul Tau, m-am aruncat in primul rand la cosmetice.
Dupa care am analizat ceva mai bine apele de toaleta si am descoperit aceasta sticluta care parca ma astepta cuminte pe raftul virtual al magazinului. Si a mea a fost.
Am asteptat nerabdatoare pachetelul iar cand l-am desfacut si am simtit aroma pe care o cunosteam atat de bine, am fost cea mai fericita!


Pretul de doar 29.5 lei m-a facut sa purced imediat la cumparaturi fara sa stau o clipa pe ganduri.
Cantitatea este una foarte generoasa, 100 de ml, asa ca o sa am aroma preferata multa vreme.

Dat fiind ca este o apa de toaleta si nu o apa de parfum, nu am avut mari pretentii in ceea ce priveste rezistenta. Aroma persista pe piele cam 2-3 ore dupa care eu simt nevoia sa o reaplic. Dar nu imi e deloc greu, pentru ca am transportat o cantitate mica in Travalo si astfel o pot purta mereu in geanta pentru a reimprospata aroma.

Tot pe site-ul Pentru Corpul Tau veti gasi replici dupa mai multe parfumuri foarte cunoscute, asa ca daca aveti vreun favorit dar nu vi-l permiteti chiar acum, aveti aici o varianta mult mai la indemana.

 Eu deja am mai ochit cateva parfumuri pe care mi le-as dori. Este vorba despre Euphory Girl, Chantal Paris Mademoiselle, Lady 1 Dollar, Angelica si Amare Amare. Cred ca va puteti da seama pentru fiecare in parte, a carui replica este. :)


Voi folositi replici ale parfumurilor celebre? Cum vi se par?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING