Noutati in teste

Buna dimineata, fete frumoase!

Saptamana asta am fost mai mult pe dumuri si nu am fost acasa atunci cand mi-a sosit pachetelul de la Triodeluxe pe care l-a primit pana la urma mama mea.
Dar cand am aflat ca e deja acasa, m-am grabit sa ajung pentru ca ma stiti deja, sunt o curioasa incurbaila. Nu de putine ori am rugat-o pe mami sa desfaca pachetele pe care le-am primit si sa imi descrie exact ce se afla in interior. :D

Si daca tot vobim despre interioare, iata ce se ascundea in pachetelul de la Triodeluxe:
Doua produse pe cae mi le-am dorit foarte mult. Daca la capitlul ingrijirea tenului consider ca am o multime de produse si inca incerc sa ma mai abtin de la cumpaarea lor, la categoria de ingrijire a parului treaba nu sta tocmai asa. Inca sunt incantata de tot ce inseamna sampon, balsam, tratament sau ulei pentru par, dar chiar si de ondulatoare si placi de toate felurile.

Asa ca atunci cand am fost pusa in postura de a alege doua produse, nu am ezitat foarte mult si mi-am indreptat atentia catre samponul Tresemme Diamante si tratamentul Nutritiv Tresemme Diamante.
Sunt constienta ca atunci cand folosesti mai multe produse din aceeasi gama, sansele de a observa efectele sunt mult mai mari. Tocmai din acest motiv mi-am dorit sa incerc doua produse din gama Diamante.

Samponul vine intr-o cantitate considerabila de 675 ml, care imi vor fi cu siguranta foarte buni pieteni o perioada lunga de timp. Tratamentul are doar 180 de ml, dar tinand cont ca trebuie folosit doar o data pe saptamana si trebuie aplicat doar de la jumatatea parului spre varfuri, consider ca ma va tine si acesta o perioada bunicica. :)

Gama Diamante promite o fortifiere si o protectie a firului de par si podoaba mea capilara chiar are nevoie de asa ceva.
Am avut multe sampoane bune pana acum si parca nu imi mai cade parul chiar ca inainte dar inca mai sper sa il vitalizez un pic si poate acest Duo ma va ajuta in acest sens. :)

Voi ati folosit pana acum vreun produs Tresemme?


Comentarii

  1. Tratamentul ma atrage de ceva timp sa il achizitionez mai ales ca am citit multe lucruri bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai atunci ar trebui sa nu mai astepti. si mie imi place foarte mult. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. samponul l-as testa, dar stii tu ce probleme am, iar sticla asta e foarte mare.

    sa te bucuri de ele :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu, stiu. eu ma bucur ca parul imi permite sa testez cam orice. :)

      mersi tare mult
      :*

      Ștergere
  3. Regina Ciresica, mi-era dor de tine!!!
    Mmmm, produse bune, am un feeling ca asa sunt...
    Spor la testat si rezultate la inaltimea asteptarilor! Puuupp, Dienusa!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi era tare dor de toata lumea. sper sa nu mai abandonez blogul atat de mult timp. :)
      si eu am asa un sentiment ca o sa ne intelegem bine. :D
      mersi tare mult!
      puuup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING