marți, 15 octombrie 2013

Ce imi place astazi?


Buna fetelor!

Iar avem promotii de la Romwe si iar va arat topul meu de hainute incluse in aceste reduceri.

Astazi imi place foarte mult o camasa, dar nici puloverele nu au fost uitate.

M-am indragostit de aceasta camasa... Culoarea e atat de finuta... dar si modelul e superb. Costa doar 17.59$ momentan, sau 22,99 la pret intreg.

Urmatorul pe lista de preferinte, este acest pulover:
Imi plac foarte mult puloverele lejere, iar de aceasta culoare m-am indragostit in ultima vreme.. :D Daca mai are si tinte, cu atat mai bine. Pretul e ceva mai ridicat (46,99$), dar cred ca merita.. :D

Alte culori la fel de frumoase sunt si rozul si lila-ul. Asa ca nu am putut rezista in fata urmatoarelor doua pulovere:
Acesta costa 22,45$, sau 28,99$ la pret intreg.

Si acesta costa 19,99 $ sau 20,99$ la pret intreg.

Si ca sa incheiem in forta, pentru sfarsit am ales o jacheta:
Aceasta costa 56,99 $ si cred ca merita fiecare banut. :D

Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:

 Voua ce va face cu ochiul astazi? :D


33 de comentarii:

  1. Iti spun drept: m-au innebunit propunerile tale!:P Si asta cand trebuie sa stau cuminte si sfanta!:))

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult sa aud ca ti-au placut... :D si mie imi egreu sa ma abtin..vreau sa mai strang ceva banuti. .:D

      pupici!

      Ștergere
  2. ce frumos este pulovarul turcoaz <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud ca si voua va place la fel de mult.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  4. I'm in love! Vreau camasa si puloverul turcoaz cu tinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe acestea doua mi le doresc si eu cel mai mult.. :D
      pupici!

      Ștergere
  5. Ce frumoase sunt toate alegerile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai atins un punct slab, imi trebuie pulovere, multe pulovere. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu duc lipsa de pulovere... chiar trebuie sa imi cumpar cateva.. :)
      pupici!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. intr-adevar.. si mai sunt o gramada.. :D:D
      pupici!

      Ștergere
  8. ma intarati ma intarati si nu e bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihih.. :)) lasa ca e bine sa visam.. :D:D
      pupicei!

      Ștergere
  9. al doi-lea pulover este foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. si mie imi place mult.. :D e tare vesel. :D
      pupici!

      Ștergere
  11. Jacheta neagra e un must pentru orice garderoba!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...