Colaborare 31 teme de manichiuri: 4. Orange nails

Bună fetelor!
 
Astăzi este sâmbătă așa că avem parte de o noua colaborare. De data aceasta este vorba despre Orange Nails
 
Nu folosesc portocaliul prea des atunci când îmi colorez unghiutele.. dar astăzi am făcut o excepție.
Este o manichiură făcută un pic în grabă pentru că am examen astăzi și nu am reușit să acord timpul cuvenit pentru a realiza ceva mai drăguț.
Unghiutele le am foarte scurte.. din nou... pentru că o profesoară nu suportă să ne vadă altfel la examenele ei.
 
Sper să vă placă ce am realizat și vă promit că de săptămâna viitoare voi acorda mai multă atenție modelelor pe care vi le voi prezenta.





Produsele folosite:

Abia aștept să văd și celelalte unghiuțe portocalii:
Georgia
Ana 
Romina
Mikaella 
Carla
Emma 
Josephine
Little Beauty Bag Cta
Roxy (Beautylicious)
Maya MakeUp
Deyutza
Alina 
Flori
Andreea Georgiana
Andra
Raluca 
Katy
Cris
Ela's Dreams (Mihaela Claudia)
C.L.M.
Nicola
Cristina 
Aby

















Comentarii

  1. Wow, cat de frumos ti-a iesit, am avut impresia, in prima poza, ca ai stickere din acelea metalice...super fain arata. Ma bucur sa vad idei de manichiura si la unghiute scute cum sunt si ale mele.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place :)
      eu abia astept sa imi creasca unghiutele sa ma pot juca mai mult cu diferite modele
      pupici!

      Ștergere
  2. Frumoasa combinatia de culori...Da senzatie de alungire a unghiei maniera in care ai gandit modelul!
    Pupici, Diana!

    P.S. Mereu cand vad noua tema ma gandesc ca mi-ar fi placut sa particip si eu...:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place
      te astept sa participi la urmatoarea colaborare
      imi doresc sa vad cum abordezi tu temele :)
      pupici!

      Ștergere
  3. super misto ideea:D exact oja aceea de la orkide am avut-o si eu, dar din pacate n-am putut sa o folosesc pt. ca s-a uscat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o am si eu de mult timp dar e inca foarte ok.. :D sper sa nu se ususce pentru ca e singura mea oja portocalie.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Imi place combinatia si modelul! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase unghiutile, parca modelul ma duce la gandul de ciocolata calda, cafea:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ma duce cu gandul la... caramel :), adica imi inspira ceva bun, gustos.

    ai vazut ca mi-am "tuns" si eu unghiile? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. caramelul e prefertatul meu.. :X
      tu oricat ti-ai tunde unghiutele tot sunt superbe.. si lungi si frumoase....
      :D
      despre ale mele nu pot spune acelasi lucru :(

      Ștergere
  7. ce combinatie interesanta, se vede foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac. Eu mereu am unghiute mici deci... multumesc de idei :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING